jannekeinkenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Janneke

Bea

ik zie dat de naaiklas een zig zag naaimachine heeft gekregen. Als je de teacher Manasseh laat zien hoe je 2 ronde lapjes en 2 vierkante lapjes op elkaar laat zigzaggen weet hij ook weer genoeg en voor een knoopsgat: 2 vlaknaastelkaarliggende lijntjes met kleine zigzagsteekjes laat maken met aan begin en eind een paar grotere steken - en dan ook nog een paar van hetzelfde ... zou dat mooi als knoopsgat kunnen dienen. Ik ben benieuwd.

Mieke jongsma

Lieve Janneke,Wat een heerlijke tijd heb je en wat gun ik het je dat je zo gelukkig bent.Als ik dit allemaal zo lees lijkt het of je in Afrika hoort. In ieder geval lieve meid volg altijd je hart. Liefs Mieke

liesbeth

Dag lieve mooie afriakaanse blonde vrouw
Wat een prachtige verhalen. En helemaal hoe intens je geniet . Dank je wel daarvoor.
Wat ben jij toch een inspirerend mens Wat kan jij het leven daar ontzettend mooi beschrijven Ik ruik, voel en zie het. Dank je wel daarvoor.
Ik zend enegelen, bid voor jou en alle mensen die op jouw pad komen. Gods zegen lieverd. Liefs Liesje

annita de jong

O janneke, wat geniet ik met je mee van je verhaal, je enthousiasme, zou zo mijn boeltje bakken om het ook te ervaren.
Geweldig als je niet alleen mensen kan/mag helpen met praktische zaken, maar dat je ze liefde mag geven en laten voelen dat God liefde heeft voor alle mensen, in alle omstandigheden, liefde die helpt om vertrouwen te krijgen, geloof en hoop.
Jouw armen zijn te kort voor de hele wereld, maar ieder kind is het waard om te omarmen en leert misschien zo ook een ander te omarmen..... ZO kan de werled omarmd worden.
Groet en sjalom

Doingoood