jannekeinkenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Janneke

Reacties

Reacties

Bea

ik zie dat de naaiklas een zig zag naaimachine heeft gekregen. Als je de teacher Manasseh laat zien hoe je 2 ronde lapjes en 2 vierkante lapjes op elkaar laat zigzaggen weet hij ook weer genoeg en voor een knoopsgat: 2 vlaknaastelkaarliggende lijntjes met kleine zigzagsteekjes laat maken met aan begin en eind een paar grotere steken - en dan ook nog een paar van hetzelfde ... zou dat mooi als knoopsgat kunnen dienen. Ik ben benieuwd.

Mieke jongsma

Lieve Janneke,Wat een heerlijke tijd heb je en wat gun ik het je dat je zo gelukkig bent.Als ik dit allemaal zo lees lijkt het of je in Afrika hoort. In ieder geval lieve meid volg altijd je hart. Liefs Mieke

liesbeth

Dag lieve mooie afriakaanse blonde vrouw
Wat een prachtige verhalen. En helemaal hoe intens je geniet . Dank je wel daarvoor.
Wat ben jij toch een inspirerend mens Wat kan jij het leven daar ontzettend mooi beschrijven Ik ruik, voel en zie het. Dank je wel daarvoor.
Ik zend enegelen, bid voor jou en alle mensen die op jouw pad komen. Gods zegen lieverd. Liefs Liesje

annita de jong

O janneke, wat geniet ik met je mee van je verhaal, je enthousiasme, zou zo mijn boeltje bakken om het ook te ervaren.
Geweldig als je niet alleen mensen kan/mag helpen met praktische zaken, maar dat je ze liefde mag geven en laten voelen dat God liefde heeft voor alle mensen, in alle omstandigheden, liefde die helpt om vertrouwen te krijgen, geloof en hoop.
Jouw armen zijn te kort voor de hele wereld, maar ieder kind is het waard om te omarmen en leert misschien zo ook een ander te omarmen..... ZO kan de werled omarmd worden.
Groet en sjalom

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood