jannekeinkenia.reismee.nl

Samen zijn

Mijn vertrek uit Malawi betekent helaas ook afscheid nemen van Doingoood.
Toen ik dit gedicht las, dacht ik aan Doingoood.

Samen zijn

Laten we samen dromen, samen bidden, samen werken
Samen bouwen aan een wereld van vrede en rechtvaardigheid voor iedereen
Breng alle handen samen om de wereld te veranderen
Alle handen samen om onkruid te wieden
Alle handen samen om onze vreugde te delen

Te strijden, te lachen en te glimlachen te midden van agressie
Vrolijk zijn te zijn, te hopen, lief te hebben zonder bang te zijn
Dat is genade van God

Kijk naar je handen en zie de aanraking en tederheid
Kijk naar je voeten, zie het pad en de richting
Kijk naar je hart en zie het vuur van de liefde
Dit is de wereld van God

(auteur voor mij onbekend)

Samen, omdat we elkaar toebehoren.
Ik denk dat we samen, als team Doingoood een groter doel dienen, niet alleen voor onszelf, maar omdat we elkaar toebehoren. Met vrede en liefde.
Dank dat ik daar deel van heb mogen uitmaken.
Onvoorstelbaar veel dank dat ik daarmee mijn droom heb kunnen waarmaken en mijn droom heb kunnen leven.



Liefs,
Janneke

Reacties

Reacties

Jeannette

Lieve Janneke, wat mooi en goed verwoord, fijn dat je dromen mede door Doingoood waarheid zijn geworden.

Annette

Wat mooi Janneke. Je hebt zoveel moois gedaan en bereikt. Je hebt een stukje bijgedragen om de wereld wat mooier te maken. Je bent een topper.

Geertje

Prachtig verwoord

Hannah

Prachtig Janneke! Zegen op je verdere pad! X

Gerry

Heel mooi Janneke, je weet ik vind je een kanjer, een lief, warm, krachtig mens een mens om van te houden, en dat doe ik ook xxxx

Mariël

Janneke, heel mooi! Ik wens jou veel zegen op je nieuwe plekje. En weet dat je gewaardeerd wordt om wie je bent en wat je voor de medemens hebt betekent en nog mag gaan betekenen.

Tineke

Mooi Janneke, je bent een voorbeeld voor heel veel mensen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood